Kun hyppäsin ekaa kertaa Doriksella

Jälleen vähän lisää tällästä "vanhaa" postausta. Eli tässä postauksessa kerron mun ja Doriksen ekasta yhteisestä estetunnista ja kuinka me liideltiin esteiden yli ja mä kävin tarkistaa kentän pohjan.

29. huhtikuuta 2014: Silloin vielä ratsastin tiistaisin klo 17 tunnilla. Olin menny aiemmin muistaakseni 2 kertaa Doriksella. Oikeastaan meillä oli sellanen tunti, että sai hypätä ilman satulaa, jos halusi, mutta mun piti mennä satulalla. Meille sanottiin, että tänään hypätään pieniä esteitä, ja kuinka kävikään vika korkeus joka ylitettiin oli 90cm okserina ja silloin se tuntui tosi isolta esteeltä.

Jos nyt oikein muistan niin alkuverkka meni mun ja Doriksen osalta hyvin. Kattokaa myös tota kuvaa, Doriksella oli silloin vielä mun ostama vaaleenpunane otsapanta ja se käytti martingalia. Mä olin myös tosi lyhyt.


Nää kuvat oli vissiin jostain alkuverkka esteistä, tai meidän okserin aloituskorkeudesta. Muistan miten oudolta silloin Doriksen hyppytyyli ja laukka tuntui, nyt ne on muuttunu aika paljon. Ja en vissii oikee osannu ton hepan kanssa sitä "oikeeta" esteistuntaa alusta alkaen. xd

Tässä sitten onki jo vähän estettä korotettu, en tiiä miks tuli noin päin mut kääntäkää päitänne. :D

Ja tässä nyt se mahtava 90cm okseri on ja ilmavaraakin löytyy jonkin verran. xd Mutta siis tipuin tän esteen jälkeen, koska en ollu varautunu niin isoon loikkaan miltä se silloin tuntu ja huonon tasapainon vuoksi lätsähdin satulaan hypyn jälkeen ja silloin Doris ei sietänyt sitä niin pukitti ja mä lensin sieltä sitten.


Tässä se upea kuva onkin kun lensin sieltä.
Sen hypyn jälkeen tulin vielä pari kertaa okserin, mutta pienempänä, jotta en lentäisi uudelleen.
Kuva siitä hypystä alhaalla.

 
Kiitos jos luit, ja mp:tä saa laittaa ja muitakin kommentteja :) Tänään varmaan laitan lisää jotain tekstiä joten silmät auki! ;)











Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen