#202: Valokarnevaalit 2018

Vitsit eilen oli kiva päivä!
Aamulla olin Ryskyllä tunnilla ja illalla perheen kanssa kytiin pyörimässä Helsingissä. Kerran aiemmin Valokarnevaaleilla olen ollut, mutta siitäkin aikaa on vierähtänyt varmaan kolme tai neljä vuotta. Silloin ei ollut ihan näin hienoa, mitä nyt tänä vuonna oli! Eniten yllätyin itse Hurjakuru-nimisestä vesilaitteesta, veteen oltiin laitettu erittäin hienot valot! Onnea on omistaa järkkäri, sen raahaamisessa joka puolelle on hyötyä. Puhelimella ei ihan olisi saanut näinkin hyviä kuvia, mitä kamerallani sain.

      Selailin tänään Instagramista hästägillä valokarnevaalit ja sieltä löytyi aivan uskomattomat upeita otoksia! Tällainen inspiroi itseäni jatkamaan ja harjoittelemaan valokuvausta. Ajattelin kuvia ihaillessani, että jonakin päivänä mun kameran ruudulla on yhtä upea kuva.
      Olen tyytyväinen otoksiini, suurin osa olivat aika hyviä ottaen huomioon, että olen kesäkuun puolesta välistä alkaen valokuvannut aktiivisesti. Oon huomannut, että vaan kokeilemalla oppii ja saa tietää mikä toimii ja mikä ei. Pikkuhiljaa opin uusia puolia kamerastani. Olen aiemmin kokeillut kuvata hämärässä ja niistä kuvista ei tullut yhtään mitään, koska en vain yksinkertaisesti keksinyt sopivaa asetusta. Siksi vähän jännittikin lähteä Linnanmäelle kuvaamaan, mitä jos kuvista ei tulisikaan yhtään mitän? Jännitin ihan turhaan, sillä kuvissa näkyy selkeästi jotakin!
      Pakko sanoa, että oli kyllä hauskaa vaihtelua valokuvaamiseen ympäristön vaihdos. Ja varsinkin sellainen vaihdos, jossa ei ole aiemmin kuvannutkaan. Linnanmäeltä löytyi eilisiltana niin monia pieniä ja tarkkoja yksityiskohtia kuvattavana, sekä niiden muodostamia, hyvin laajoja kokonaisuuksia. Tässä teille muutama lempiotokseni Valokarnevaaleilta!

Maailmanpyörä Rinkeli
Poppis
Rinkeli
Propelli
Hurjakuru
Hurjakuru
Hurjakuru
Poppis
Edessä Kirnu, takana Kehrä

Huomenna jatkuisi sitten koulu ja oon siitä ihan innoissaan! Viikon hengähdystauko teki hyvää ja nyt jaksaa taas painaa joululomaan asti täysillä koulujuttujen  parissa. Ens viikolla luvassa taas uutta postausta. Siihen asti, heippa!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen