#198: Katse tulevaisuuteen

Moi!
Lupailin laittaa näitä kivoja Rysky kuvia tänne blogiinkin, joten tässä postauksessa näette niitäkin!
Kuvat (C)Kaisa Nurminen!!

Pitkästä aikaa jotain muuta postausta kuin Summer Bucket List'iin liittyvää. Te, jotka seuraatte mun instagramia tai facebook-sivua, niin tiedätte varmaan jo uusista muutoksista hevosten suhteen. Tässä postauksessa käsitellään sekalaisia aiheita liittyen blogin/mun tulevaisuuteen, eli jatka lukemista jos et halua tippua kyydistä pois!

Aloitetaan blogin tulevaisuudesta. Aion ottaa tavoitteen, että julkaisen 2-3 postausta viikossa. En tiedä tuleeko se onnistumaan, kun pian kuitenkin alkaa arki ja lukio. Mutta, tavoitteet ovat hyviä. Ja bloggauksen otan nykyään sellaisena, että kirjoitan tänne silloin kun on fiilistä. En halua ottaa stressiä, että apua en oo kirjoittanut viikkoon mitään. Aina ei ole fiilistä kirjoittaa ja silloin en pakota itseäni kirjoittamaan. Jos tekstiä ei tule, niin silloin sitä ei vaan tule. Eli kirjoittamiseni status olisi "aktiivisen epäaktiivinen, epäaktiivisen aktiivinen". Tai jotain sellaista. Okei, mutta olen ajatellut ottaa viikopostauksen jälleen käyttöön, vaikka silloin siihen nopeasti kyllästyinkin. Katsotaan kyllästynkö nytkin jo parin viikon jälkeen moiseen. Mun mielestä se on oikeasti kätevä, kunhan siitä saa mielenkiintoisen ja sellaisen, johon itse on tyytyväinen. Ja kerrotaas epäselvästi ilman kappalevaihdoksia perään, että aattelin laittaa aina joka postauksen perään sellasen hienon niinkun "allekirjotuksen", jossa on mun etunimi. Tässä on esimerkki, eli hieman tuon tyylistä. Ja vielä yks juttu: muistatte varmaan vielä jotenkin hämärästi Tähtihevonen-tarinan? Sen verran siitä kerron, että loput luvut julkaisen ennen vuoden vaihdetta! (XD) Ei vaan, kyllä olis tarkoitus julkaista vähäsen aiemmin. Okei, siinä tais olla kaikki sitten näsitä blogijutuista. Seuraavaan aiheeseen!

Ja meidän seuraava aihe on hevoset ja ratsastus. Eli lopetin Ryskyn vuokrauksen. Päätös ei ollut millään tavalla helppo, mutta se oli nyt lopputulos johon päädyin pitkän mietinnän jälkeen. Oon silti todella onnekas, koska mun ei tarvitse luopua Ryskystä. Oon niin iloinen ja kiitollinen tästä mahdollisuudesta jonka sain, eli Rysky on mun hoitohevonen nykyään. Sen kanssa puuhailen maastakäsin, harjaan ja ruokin sen ihan normaalisti. Niin kivaa!
Hampan tilanne paranee paranemistaan ja tällä hetkellä autan siis sen jalan kuntouttamisessa. Eli kävelytän sitä, harjaan, ruokin, rapsuttelen, kylmään. Hamppa on niin ihana heppa, että sen kanssa ei ikinä käy aika tylsäks!
Miten mä sitten ratsastan? No, mä menin takaisin Vihdin Ratsutallille! Oli kiva palata takaisin tuttuun paikkaan. Siellä mun vakiotunti on keskiviikkoisin klo 18. Viimeviikolla oli jo ensimmäinen tunti ja tänään on seuraava.

Tähän loppuun varmasti pohditte, että minkä takia sitten mun blogi oli pari päivää suljettuna? Tällä kertaa ei syynä ollut uusi ulkoasu, sellainen tulee sitten syksymmällä. Syynä oli se, että en kerennyt päivittää kaikkea tietoa kyllin nopeasti. Sivuni olivat ihan jäljessä, samoin vähän muukin. En halunnut pitää teitä ns. väärässä tiedossa, joten oli helpompaa sulkea blogi ja avata se taas päivittyneenä. Ja mitä uuteen ulkoasuun sitten tulee, siitä tulee sellainen mitä ei aiemmin ole ollut. eli toisin sanoen aion opetella vähän koodausta, jota sitten hyödynnän tänne blogiin. Saa nähä mitä siitä sitten tulee. 
Kuva (C)Emmi.L

Kuva (C)Kaisa.N

Hamppa <3

Luulen, että kaikki asiat olisivat tässä. Mutta voi olla, että saatoin unohtaa jotakin... Kerron myöhemmin, jos nyt satuin jotain unohtamaan! Palaillaan pian taas postausten pariin! Sillä välin, heippa!

(C)Senni.M

ps. Kukas heppa tää on? Siitä selviää lisää sunnuntain postauksessa!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen