#85: Hello February!


Moi, oon ollu ihan super epäaktiivinen, mutta siis sen takia ku oon ollu nyt tosi kiireinen ku vaihon koulua, jee! XD Tää postaus onkin vähän niiku sellanen, että kursitaan kasaan lähiaikoina tapahtumia juttuja ja sitte kerron myös lopussa tammikuun suosikki tekstin, joten eiköhän jo aloteta!

(C) Hanna?

Maanantai: Alotin mun uudessa koulussa, olin normaaliin tapaan tietysti tallilla hoitelemassa Dorista ja muutenki auttelin tallilla.

[tiistaina en ollu tallilla, päivä koostu lähinnä matikasta :)))]

Keskiviikko: Olin tietty koulussa ja illalla taas tallilla hoitelemassa Dorista sekä muutenkin vaan tallilla auttelemassa.

Torstai: No joo, tota noin... koulupäivä meni hyvin, mutta kun olin lähössä tallille niin onnistuin rikkomaan mun puhelimen taas vaihteeks... 
   Illalla olin tietty tallilla hoitelemassa heppoja ja auttelemassa ennen omaa tuntia ja menin siis Doriksella koulua ilman satulaa.

(vanhoja kuvia)
(C) Hanna?

Eli tunnilla tehtiin sulkuja ja Doris oli super hyvä! Kaikissa askellajeissa oli hyviä pätkiä ja muutenkin heppa tuntu rennolta lähes koko tunnin. Sulut onnistu hyvin etenkin vasemmalle, mutta pariin ekaan kertaan oikealle oli vaikeuksia ja heppakin tuntu ahdistuneelta. Oivallettiin kyllä kummatkin tää asia taas  uudesta näkökulmasta ja löydettiin se yhteinen sävel.

Doris oli kyllä tosi kiva ja ens viikolla taas jatketaan kouluvääntöä!

(C) Kaisa
!! MAINOS !!

Mun kaveri on tänään aloittanut bloggaamisen joten menkääpäs kattomaan kurkkaammaan hänen blogiinsa, linkki löytyy TÄSTÄ.


Ja nyt sitten laitetaan tähän postauksen loppuun se tammikuun suosikki eli...


Vuoden 2017 ensimmäinen postaus!

Kiitos jos luit postauksen ja pian onkin jo tulossa seuraavaa! :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen