#91: Maaliskuu alkaa ja viime viikon viikkopostaus tulee


"Tänään on 1.maaliskuuta 2017. Viime kuukausi oli hyvä, toivottavasti olisi myös tämäkin. Tähän alkuun kerron hieman mitä odotan tulevalta kuukaudelta ja sen jälkeen siirrynekin Viikkopostaukseen jonka piti tulla sunnuntaina, mutta aloitetaan." 

Tosiaan, mitä mä ootan tältä kuukaudelta? No ei kauheesti tässä kuussa pääse valitettavasti ratsastamaan, joten en voi asettaa ratsastuksellisia tavotteita. Mutta olisi kiva jos mun ranne paranisi pian, että pääsis sitten hepan selkäänkin.

Tässä kuussa, ens viikon pe tapahtuu jotain taas suuremmoista, mutta siitä en kerro nyt enempää.
Ja tosiaan huomenna meen Jorviin röntgeniin, mutta siitäkin sitten lisää tän viikon sunnuntain viikkopostauksessa.

Oon ajatellu, että voisin tehä nyt maaliskuussa pari erilaista postausta, ja tosiaan tässä kuussa ei oo tulossa ratsastuspostauksia, mutta niiden tilalle keksin kyllä jotain muuta hevos- ja/tai eläinpainotteista postausta.

Mutta tällänen lyhyt yhteenveto vielä viimekuusta ennenku siirrytään Viikkopostauksen pariin.

H E L M I K U U N  P O S T A U K S E T

Helmikuun eka postaus oli Hello February! ja siinä käsiteltiin hieman Viikkopostaus tyyliseen tapaan mun kulunutta viikkoa ja siitä lähtikin idea alkaa tekemään Viikkopostausta. 

Toinen postaus oli nimeltään "Ei mitään ideaa" ja se oli sellanen ns.höpöttely postaus.

Kolmas oli #87: Ripaus uutta, hyppy taaksepäin, vielä muuta? Tässä kohti uudistin mun blogin, otin hästägit käyttöön ja uudistin myös mun blogin ulkoasun uuteen tyyliin. Tässä postauksessa oli myös ensimmäinen Viikkopostaus

#88: Viikkopostaus ja #89: 10 vinkkiä mitä tehdä kun et ole tallilla ilmestyivät myös helmikuun aikana blogiin ja viimeinen helmikuun postaus oli #90: Kun kerran se mutruu niin myös toisenkin. Se oli sellanen storytime tyyppinen postaus enemmänkin. 

Mutta vielä tähän loppuun; 
helmikuun luetuin postaus oli... 



Kuvassa Limppu.

m a a n a n t a i - 2 0 

Ihana eka hiihtoloman päivä! Sain nukkuu pitkän ja vaan rentoutua, ei ollu kiire mihinkään.
Aamupäivällä tein läksyjä ja chillailin.
Illalla olin sitten koko illan tallilla. Hoidin normaalisti Doriksen karsinan ja putsasin sen ruoka- ja juomakupit. Siivoilin myös muita karsinoita ja tein kaikkii perus talllihommii. :D

tiistaina otettu kuva

t i i s t a i - 2 1

Toisena lomapäivänä en ollut tallilla, mutta olin luistelemassa jäällä ja mukana oli koirat sekä mun äiti ja pikkuveli. Jää ei kyllä ollut kauhean hyvä, mutta oli silti ihan hauskaa!
Myös mummi kävi meillä ja oli leiponu ihan älyttömän hyvää juustokakkua!! <3
Meijän tuttu kävi myös leikkaamassa meidän Minnin talviturkin ja siinä ohella leikkasi koirien & pupujen kynnet + mä leikkasin Limpun ja Vienon kynnet :D

Vieno

k e s k i v i i k k o - 2 2

Just three words: chill, netfix and stable
Ja noista 3 sanasta mun päivä koostukin :D

Tiistailta, mutta eikös rumasta pustakin saa ihan siedettävän kuvan?

t o r s t a i - 2 3 

Tässä on  linkki postaukseen, joka kertoo kaiken oleellisen mun torstaista, mutta näin lyhyesti kummiskin vielä; tipuin pellolla Dorikselta ja mun vasen ranne murtu.

Pystyy vaa feidaa :(  XD
(c)Kaisa

p e r j a n t a i - 2 4

Opiskelen elämään mun käden kanssa ja käytiin kattoo jotain yhtä ihanaa söpöä pientä, MUTTA en vielä paljasta teille sitä ;)

tää on niin kiva kuva :3
(c)Kaisa

l a u a n t a i - 2 5   &   s u n n u n t a i - 2 6

Opettelen elää kipsin kaa, katon Netflixii, luen kokeisiin, su olin aamupäiväl kirkos & loppu päivän tallil. I have a boring life. XD

(c)Kaisa

Mut mun mielestä lomalla ei välttämättä tarvii tehä mitään tai käydä missään. Ei tarvii olla minuuttiaikatauluu ja pääse ottaa irti siitä arjesta. Loma on tehty rentoutumista ja tietenkin sitä lomailua varten, ja tällänen oli mun hiihtoloma 2017. :)


I really hope that you guys like this repost and see you soon!
Heh heh, varmaan ihan väärin mutta haluun vaa sanoo et moikka ja nähää ens postaukses! :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen