#92: taas viikkopostaus, vai onko sittenkään?

Mua ärsyttää. Ja paljon. Koska tää mun blogi menee vaan alas päin, koska koulu vie niin paljon aikaa, etenkin kokeisiin lukeminen. En tiiä mitä teen, mutta nyt tulee (jälleen myöhässä) viikkopostaus.


maanatai 27

No, maanantaina ihan perus päivä, niin kuin yleensäkkin. Olin koulussa ja illalla tallilla.


Okei, arvatkaa mitä, tää koko viikkopostaus alkaa olla ihan tyhmä, koska emmä tee mitään ihmeellistä, oon koulussa ja illalla tallilla. Joten nyt loppuu viikkopostaukset tällee virallisesti, kyllä niitä sitten johonkin postauksiin voi sisältyä, mut en enää tee niille mitään virallista.

Heh varmaankin yllätyitte! Mutta, joten tehään tästä sellanen kiva postaus ja otetaan joku kiva aihe,
eli mennään mun instagramin privan syövereihin! Ja tosiaan mun privalla on niitä kaikistakin kauheimpia kuvia, mitä olen jotkut tänne jakanut ja nyt tulee lisää! Tässä on 36 kuvaa mun privalta, jossa on 1763 kuvaa, eli katsotaan vai niin sanotusti ripeästi pinnan alle, mutta eiköhän aloiteta jo!

(vinkki: jos kuvat ovat liian pieniä, klikkaa niitä niin näet ne isompana)

Eli siis otetaas tähän vielä sellanen hieno kuva otsikko:


Noniin! Nyt on hyvä alottaa ja otetaan ensimmäinen kuva:

Hyvin hevosaiheinen kuva, heh, mutta muistan kun noi yksisarviset oli se juttu, silloin vuonna 2015.

Ihana sunnuntainen päivä tallilla vuonna 2015, ennen ku hepat päästettii laitumille niin mentiin aina keräämään niille vihreää, jotta ne tottuisi sitten siihen ja tosiaan tää kuva on siltä ajalta. Otin tähän tän kuvan, koska mun mielestä tää on aika kiva.

Muistan tän itsenäisen ja piti saada sellanen hieno, mutta hassu kuva ja tässä on se upea lopputulos. Huomatkaa siis tän kuvan ydin eli Doriksen ns.pupun korvat XD

En tuu tyylii ikin unohtaa tätä päivää! Tosiaan koulujen päättärit oli tona päivänä ja pääsin alakoulusta. Päättäreiden jälkeen menin sitten tallille töihin ja käytiin kerää tietty vihreet, tein siel pellol voikukista noin metrin mittasen seppeleen tyylisen, joka kuvassa on Virneksen kaulalla ja sitte se sai syödä sen. Ja se söi sen niin nopeesti ja innolla, koska se yksinkertasesti rakasti voikukkia. :)

Olemme Doriksen kanssa kyllä taitavia.

Heh, tältä tunnilta tuli yks maailman hirveimmistä este kuvista, mut arvatkaa löytyykö sitä enää, no ei :(

(vain squadin inside jutut :-9 )

Kun puomityöskentely ei oikee napannu...

(squadin inside jutut taas, sori :D )

Yks kerta kun oltii yötä tallil, eikä ollu tablettii mukan niin oltiin vanhanaikasii ja pelattiin aliasta XD

Tämä teille tuttu kuva. xd
Mutta Vilma vuonna 2015: kuule, ei se heppa ees lähteny kaukaa, itte et vaa osannu ratsastaa XD

"Apua, este, nyt vaa perse ylös penkistä"
#esteistuntagoals

(kuvateksti on goals)
Ja näin Vilma lausui vuonna 2015 kun kisat meni päin mäntyä

Mestari rider vauhdissa taas

Sad story :(

Olis läppä mennä Montyl viel, mut oompa ollu lyhyt!

lovelovelove pappa <3

kun itse tajuat totuuden

tää olis niin kiva kuva jos mul ei vaa olis niin lyhyitä jalkkareita :(

viime vuoden peltoralleissa mun ponin jalat katos lumee xd

aika hieno kuva, aika goals :3


no words needed, i miss you so much and i really wan't you back :(

joo, taas true kouluratsukko vauhdissa, yks syy miks me ei käydä koulukisoissa xd

lisää kouluratsastus materiaalia joka on ihan 6/5

laamanaama(By:sofia ) heh

öö...mikä ongelma mun kädel oikee on?

mistä huomaa, että oon tallilla yötä: hillittömästä tavaramäärästä

tyylillä hei xd

pylleröpallero

mä vaan kato säästelin mun istuntaa uusintaa ;)

juu moro vaan Reetta, meidän perheen fiksuin koira :)

mestarit taas vauhdissa

haaveilin joskus jonkun muun värisestä tukasta ( haluisin vieläkin siniset hiukset )


kun se karu totuus iskee etkä vaan voi sille yhtään mitään

ei mp:tä paitsi yolo

Ja tähän kuvaan onkin mukava päättää tämän kertainen postaus. Toivottavasti piditte ja toivon, että postauksien lukijamäärät nousisivat. Mutta toivotan hyvää yötä kaikille ja nähdään ensi postauksessa (joka onkin jo pian).

(hah hah ompas hauska juttu xd)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen