#97: Kun yöllä ei väsytä

Moi! Tää on vähän tällänen ns. höpöttely postaus (ilmotan vaan etukäteen) joten siis asioita on ihan laidasta laitaan.

yritin ottaa hienoa kuvaa kanan sulasta tiistaina

No, oikeastaan tällä hetkellä mun pitäis tehdä sellaista ihanaa valtiotyötä :)))
Eli siinä niinku vertaillaan 2 eri valtion juttuja ja mun ryhmäl on Iso-Britannia sekä Romania ja mun pitäis ny vaan tehä sitä mut eipä löydy motii ja sen pitäis olla valmis 30.3 to valmis ja se ei oo lähelkää mut nyt idc ! Ja sit ois ti 28.3 ruotsin koe ja joo, siihenki pitäis vrm lukee heh.. okei kyl mä siihen tänää luin mut pitäis lukee lisää..

Riiviö täytti ma 20.3 vuoden!! <3

Koulujutuista sitten muuhun eli siis oon pitkään halunnu tehä sellasen varuste-esittely postauksen ja mua ärsyttää kun en nyt oikeen saa sitä aikaan, mul on jo siit luonnos niiku tekstien kaa mut kuvat puuttuu.. XD
ti 21.3: Fazerin suklaa kaupunki

Ja sitten tän koko viikonlopun ajan on ollu ihan järkyttävä kiire tai silleen koska vaihettiin siskon kaa huoneita nii juu heh heh, onse kyllä sellanen työmaa!!

Ja tällä viikolla tiistaina (21.3) tosiaan olin Fazerilla ja siis oli kyllä kiva reissu! Oon ollu viimeeks Fazeril ku olin 4.luokal ja siis se on muuttunu ihan uskomattoman paljon, mutta siis hyvällä tavalla kummiskin. Ja se näyttely oli sillon viimeeks ku olin niin siel tehtaan puolella ja nyt sille on rakennettu oma rakennus (tai joku sellanen) mutta kummiskin omat tilat. Ja ne oli modernit ja Super hienot, iha 6/5 ! :D
oisko maanantain kuva, emmä tiiä mut joku vanha kummiski xd

No tällee asiasta kukkaruukkuun kello on nyt tasan 23.59, eiku ny vaihtu 0.00 joten siis tää tulee sunnuntaina eli tänään tänne sitten julki. Nyt se kello on 0.01.

Mutta takaisn raiteille ja torstai (23.3) oli merkittävä päivä, koska...

...MÄ SAIN KIPSIN POIS!! Eli koht taas ridailee!! :D

Ja to me käytiin myös äitin kaa hakee yks pupu ku se vähän niiku tuli meille vahingossa ja tässä siis on...

 
...Lapanen. Hän on rodultaan leijonanharjaskani ja hän asuu pikkusiskoni huoneessa, tavoitteena ystävystyttää Limpun kanssa, mutta saas nähä sitten.. :D

Tässä vähän öisiä ajatuksia ja tää viikko pähkinän kuoresssa mutta nyt mä meen nukkuu koska kello on nyt 0.14 ja kelloja siirretään tänä yönä kesäaikaan eli tunti eteenpäin vissiin.

Mutta hyvää yötä kaikille ja nukkukaapas hyvin!

terkuin, Vilma


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen