#124: Mitä mulle kuuluu ja millä menin to 3.8?

Helou, tähän alkuun laitan vähän tälläsiä kuulumisisa ja hyviä uutisia!

Mulla menee itseasiassa tällähetkellä hyvin, elämä hymyilee taas, Doris on vielä lomalla (siis laidunlomalla), mutta nään sitä joka päivä.
   Oon tässä noin kuukauden sisässä saamassa mopokortin ja tänään sitten käytiinkin hoitelemassa vähän paperiasioita Lohjalla, samalla käytiin Lohjan Powerissa ja löysin mun koneeseen laturin!!! <3 Siis hirvee tälläne materiiaalionnellisuus, mutta viimeeksi tää kone on ollu käytössä 14.5, eli jo oli korkea aikakin löytää se laturi!
   Ja muutama viikko sitten käytiin äitin kanssa Silmäasemalla ja tänään sitten haettiin sieltä mulle rillit, nää on mun mielest tosi kivat ja nään kaiken paljon paremmin ja terävämmin. Ihanaa on myös, että mulle sanottiin tänään, että nään silmälasit sopii mulle, kiitos! <3

Tässä nyt näätte sit mut nää mun uudet rillit päässä!

Ja sitten vielä vika asia, ennen ku kerron teille miten mun torstain (3.8) tunti meni ja kellä sen menin kun Doris lomailee laitsalla taas. Tosiaan siis hain Doriksen 31.7 ma takasin sen kotiin, se oli ti ja ke kotona, mut sitten torstaina 3.8 vein sen takas sinne laitumelle, se saa lomailla vielä siellä.

Tässä sitten kuvaa vielä Doriksesta ja kuva on otettu ke 2.8.

Sitten pidemmittä puheitta torstain ratsastustunnin pariin!

Torstaina menin siis Ellillä, tämän näköisellä hepalla:

Doris ja Elli / (C)Kaisa
Mentiin koulua ja ihan perusjuttuja, haettiin vähän taas nappuloita niitten heppojen kanssa. Ja tää oli toinen kerta kun menin Ellillä, yllätyin kyllä positiivisesti ja saatiin joitain ihan kivojakin pätkiä.

Meillä oli tunnilla vähän sellanen ongelma, että Elli ei menny ihan rehellisetsi muodossa, kaula oli kaarella, mutta takajalat välillä oli jossain muualla eikä selkää tullu oikeen käytettyä, mutta saatiin joitain käynti- ja ravipätkiä, joissa Elli kulki rehellisesti muodossa käyttäen takajalkoja ja selkäänsä.

Ellin askellajit oli ihan kivat, no käynti oli ihan perus käyntiä, ravi oli aika isoa, sai tehä töitä, jotta harjoitusravissa pysty istua! Ja laukka sitten olikin jotenkin erikoisempaa, se oli jotenkin isoa ja eteenpäinpyrkivää ja ehkä aavistuksen verran ylöspäin menevää, mutta enemmikseen kyllä isoa ja eteenpäinpyrkivää, sillä Elli siis välillä vähän kuskas mua.. hups.. etenki sillee kun tehtiin A ja C päätyihin ympyrä niin sen ympyrän se maltto, sit se lisäs silleen ihan vähän, ei paljoo mut pikkusen siinä suoralla.

(C)Kaisa

Käynnissä tehtiin aluksi voltteja ja pysähdyksiä, sitten jatkettiin käynti-ravisiirtymisillä ja pidennettiin niitä koko ajan, että mentiin aina pidempään ravia ennen käyntiin siirtymistä kuin edellisellä siirtymisellä. Otettiin vähän ravia molempiin suuntiin jotta hepat vertyy, sitte tehtiin silleen että, tehtiin A ja C päätyihin ympyrät ravissa ennen ku sitten tehtiin samaa laukassa.

könötys :DD / (C)Kaisa

(C)Kaisa

Elli oli kyllä kiva ja voisin mennä sillä jonkun muunkin koulutunnin nyt kun vähän paremmin tiiän miten se toimii et sit sais sitä laukkaa työstettyy ja haettuu vähän enemmän sitä, että se liike tulee sieltä takasista ja etenee selän läpi.

Ja sitte myös tota mun asentoo täytyty korjata kun istun ton harjotusravissa niin mun yläkroppa menee selkeesti vähän tollaseen könötysasentoon.

taas könötystä :D / (C)Kaisa
Vielä tähän loppuun mainitsen sen, että ajattelin vähän jotenkin muokata blogin ulkoasua ja laittaa tähän blogiin uutta ilmettä! :)

Kommentit

  1. Ompas nuo lasit kivan näköiset, sopii sulle hyvin! Tää postaus oli oikein kiva :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen