Vikat hypyt ennen kisoja +viikkopostaus

Eilen me oltiin hyppäämässä vielä vikat hypyt ennen tän päiväsiä kisoja. Ja kisoista sen verran, että hypätään taas 80cm luokka ja ne kisat on Halloweenestekisat eli saa pukeutua. Aattelin sit tänää illalla tehä sellassen erikoisemman ja laajemman postauksen kisoista. Mutta vielä siihen eliseen tuntiin.
Tosi vanha kuva joka on otettu 8.marraskuuta 2014.
Tosiaan Doris oli eilen yllättävän energinen, normaalisti se on hidaspohkeelle ja ehkä vähän laiskakin. Mutta eilen se oli tosi reippaalla päällä, häntä sai ratsastaa ja oli rento aikalailla koko alkuverkan.
Tääki otettu joskus 2014.
Alkuverkka sujui siis poikkeuksellisen hyvin ja rennolla meiningillä, samoin hypyt. Alkuverkka hypyt onnistui hyvin, paikat löyty hyin eikä tullu pohjaankaan! Sitten tultiin yks yhdistelmä jonka jälkeen hypättiin vielä esterataa. Yhdistelmälle löytyi paikat hyvin ja Doris lähti pohkeesta hyvin eteen ja pystyi hyppäämään vähän kauempaakin, josta vähän yllätyin koska hän tykkää ottaa niitä puolikkaita töpöaskelia.
Rata meni myös hyvin, oon tosi tyytyväinen. Laukat vaihtu, paikat osu, paitsi parille esteelle tultiin vähäsen lähelle ja osalle sitten aavistuksen kauempaa.
Doris vuonna 2014?
Toivoin myös eilen, että Doris olisi yhtä hyvä tänään kisoissa. Oliko vai eikö ollut? Tänään sekin selviiää, tässä parin tunnin sisällä tulossa postaus kisoista ja vielä tähän loppuun niin sanottu viikkopostaus alkaen viimeviikon lauantaista. :)


Viikkopostaus:

Lauantai 22.10:

Olin lähes koko päivän tallilla ja myös töissä. Työpäivään kuului mm. vesien täyttö ja hevosten ruokkiminen, sekä niiden sisälle hakeminen ja kuntoon laitto. Mutta oli kiva päivä. :)

Sunnuntai 23.10:

Olin tallilla auttelemassa ja ns. hengailemassa. Oli mulla kyllä Virneksen ja Doriksen hoitopäivä, joten putsasin kummankin ruoka- ja juomakupit sekä siivosin karsinat. Hain ja vein heppoja myös ulos ja olin kavereiden kanssa. :)

Keskiviikko 26.10:

Alotan tän jotenkin muuten kun "Olin tallilla". Eli oli Doriksen hoitopäivä, putsasin sen karsinan ja ruoka- sekä vesikupit. Olin kavereitten kanssa ja auttelin muutenkin. :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen