#105: Kesäkuu

Tänään on kesäkuun eka päivä ja siis ainakin kun mä katon ikkunasta ulos niin vettä vaan sataa, on satanu koko päivän..


Eilen kun tän kuvan nappasin niin sentään oli ihanan aurinkoinen sää, toivottavasti illalla paistaisi aurinko niin pääsisi kentälle ratsastamaan.

Mutta oon tällä hetkellä epäaktiivisuuden huipulla, viimekuussa multa on tullut vain 2 postausta sen takia, että mun koneessa ei ole laturia, eikä muuten ole vieläkään. Kirjoittelen siis ihan satunnaisilla koneilla.


Mutta huomenna on viimeinen koulupäivä, siis niikun niin ihanaa!! Lauantaina on kevätjuhla ja iltapäivällä meen kisahoitajaks ku lähetään Tuomarinkylään kisoihin. Sunnuntaina sitten normaalisti tallille rapsuttelemaan ja hoitelemaan heposia.


Tälle kuukaudelle mulla on yksi tavoite; päästä Doriksen selkään jälleen! Oon vähän kyllästyny Rapsuun ja oon huomannu että ei se oikeen oo niin mun tyylinen heppa, Doris on enemmän. Tänään mennään omalla tunnilla koulua ja toivon, että saan jonkun muun hepan tällä kertaa kuin Rapsun. Se jää sitten nähtäväksi.

Vielä tähän loppuun kesäisiä kuvia ja hyvää kesäkuuta kaikille!
Toivotaan, että se kesä sieltä vielää tulee! 

c.Loti

c.Loti

c.Kaisa


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen