Hello November


Tän postauksen on pitäny tulla jo alat sitten, mutta se tuleekin vasta nyt pienten juttujen vuoksi.

Jes! Nyt on jo marraskuu, ihanaa, kohtahan se joulukin on! Tänne Etelä-Suomeen on tullu kivasti lunta, ja joka päivä sataa mukavasti lisää pikku pakkasten kera (tälläkin hetkellä sataa lunta).


Kaikki on  niin nättiä, kun maata peittää lumi. Ite tykkään lumesta paljon, se on niin puhdasta ja pehmeää, mutta pakkanen ei oo kyllä kauheen kivaa. Pieni pakkanen on ok, mutta sitten ne -20 asteen pakkaset niin hyrr.


Jos nyt aattelee niin päivät kuluu ihan törkeetä vauhtia, etenkin kun on koulussa. Voisin tässä postauksessa kertoa miten vietin ensimmäisen päivän marraskuusta.


01/11/2016
TIISTAI

06:55 - Herätys
07.00 - Aamupala
07.05 - 07.45 - Teen jotain epämäärästä, nukun yleensä
08.00 - Oon autossa ja lähetään kohti bussipysäkkiä
08.15 - Bussi tulee
08.33 - Oon koululla ja kävelen S-markettiin hakemaan mulle croisantin
(mut enoo varmaenää et kävikö vai en mut normaalisti käyn)
08.45 - 10.20  - Matikka, hyi :((( ja sen jälkeen enkkuu...
10.20 - 10.40 - VÄLKKÄ, JES!!!
10.40 - 12.15 - Liikkaa, hyi, pelattiin korista :)))))
12.15 - 13.00 - VÄLKKÄ, JEE!!!
13.00 - 14.25 - Fysiikan kaksoistunti
14.25 - 14.50 - Käytiin S-marketissa (muistaakseni, ainaki yleensä)
Jaa sitten venailtiin bussia, joka oli 2 min myöhässä...
Menin yhteen paikkaan, josta en täällä aio mainita, mutta en menny vetää
mihinkään mitään jos sitä luulette XD


15.30 - Kotona, siivosin Limpun häkin ja söin,
mentiin laittaa kanalaan lamppu ja patteri kuntoon
18.45 - Lähettiin ostaa mulle talvikenkii ja haettiin mun pikkusisko ja mummi samalla koteihinsa,
okei toi kuulostaa jännältä, mutta asutaan koko 5 henkinenperhe kylläkin saman
katon alla. xd
20.30 - Kotona, Netflix & chill
21.00 - 22.00 väillä - söin, kävin suihkussa, pesin hampaat yms.
Joskus - meinin nukkumaan

Eli siinä oli mun koko tylsä tiistainen päivä. :)

Ja tässä kuvassa on mun uudet hienot valkoset talvi converset jotka on pelkkää lovee <3




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen