Perjantain 18.11 estekisat

Eilen oltiin hyppäämässä Doriksen kanssa kisoissa 80cm luokka ja sieltä sitten yks puomi tuli alas ku heppa pääs vähä laakeeks ja pidäte vähä jäi, että ihan mun moka. Muuten rata olikin hyvä!


Hypättii tätä estettä myös verkassa ja radalla
 se oli este numero 3 ja 9. Kuva radalta.
Yks tyttö meni ennen mua Doriksella ja sitten pääsin kyytiin. Verkkasin vähän käynnissä ja Doris ei tuntunu kauheen hyvältä käynnissä ja ravissa, se oli vähän tahmeen olone. Laukassa oli jo parempi ja sen jälkeen myöskin ravissa. 
Verkka hypyt meni ohan hyvin, aluks tuli vähän pari hassuu hyppyy mut sain kyl korjattuu. Ja pian 80cm luokka alkoikin...

Toinen verkkaeste ja myös radalle esteet
numero 2 ja 10.


Pari ratsukkoa meni ennen mua ja Dorista. Pian myös tuli meijän vuoro. Nostin laukan joka oli ihan hyvää, mutta viimekisoissa Doriksen laukka oli tosi energistä! 
Mutta 1 esteelle oli vaikee käännös ja heppa ei oikee tuntunu kääntyvän. 2 tuli hyvä hyppy ku se oli ollukki verkkaesteenä, mutta Doris pääs vähän pitkäks 2 ja 3 välissä, pidäte jäi ja tuli sitte 3 alas, mutta mun mielestä loppu rata meni hyvin. Paikat osu ja Doriksen laukka oli eteenpäin pyrkivää. (alhaalla video)


Mutta joka kisojen jälkeen oon radalla oppinu aina jotain, Doris on opettanu mulle lisää ja perjantaina opin taas yhestä mun virheestä; älä päästä heppaa laakeaks ja muista tehdä pidäte. Tästä on taas jälleen suunta kohti ylöspäin! :)








Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen