#147: LUUKKU 1, Hirveen hassut kuvat


Tänään on joulukuun ensimmäinen päivä, eli se tarkoittaa sitä, että tänään alkaa Joulukalenteri täällä blogin puolella! Oon odottanut joulukuun alkua kuin kuuta nousevaa, koska saan aloittaa joulukalenterin ja saan syödä taas jälleen suklaata, koska siis olin 100 päivää suklaa ja sipsi lakossa. Mutta otetaanko jo selvää, että mitä ensimmäinen luukku tuo tullessaan?


Ensimmäisestä luukusta paljastuu vähän samantyylinen postaus, mikä viimevuoden joulukalenteristakin paljastui eli nää on sellaisia hirveä hauskoja kuvia. Eli lähinnä omasta mielestä (mun osalta) hirveitä kuvia, mutta teijän mielestä pikemminkin hauskoja, nauttikaa!

Tätä kuvaa en ikinä olis halunnut julkaista, ellen oo jossain julkaissu jo, mutta tässä komeilee kuva joka on otettu esteen jälkeen. Kuvasta näkyy mun ja Balleriinan mahatava fiilis!

Sanoisinko, että ompa hieno esteistunta taas vaihteeks.

Riparilta otettu, taisin unohtaa nousta ylös?

Yhteistyö ja yhteisymmärrys vähän hukassa.

Kun poni ei liikkunut ja mä taas taiteilen itteni ylös sieltä satulasta.

Tämäkin esteistunta vetää sanattomaksi.

Satula taitaa olla mun esteistunnalle liian pieni kun meen etukaarenkin yli XDD

Kantapäät ylös ja menoks!

Heppa yrittää, ratsastaja ei niinkään

vähän tultiin lähelle ja mä taas vedän vaa etukaaren toisella puolen

mun ja satulan väliin mahtuis vaikka mitä

hyppy tuli lähelle, nopeesti vaan ylös sieltä satulasta!

epätoivosena heitin ohjat pois ja toivoin että heppa liikkuis eteen päin

kantapäät ylös

taas siellä etukaaren päällä keikkumassa, no mutta pikkuvikoja!
Tähän loppuun sanon, että näitä kuvia sai oikeesti ettiä, ehkä se tarkottaa, että mä oon kehittyny? Tai sit vaa poistanu ne XD

Ja toinen asia: teen tän joulukalenterin aikana yhen postauksen joka ei liity millään tavalla joulukalenteriin, vaan Dorikseen, teen sen varmaan tässä viikonlopun aikana.

Mutta ei mulla muuta, toivottavasti piditte ekasta luukusta! Heippa ja huomiseen! :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen