#156: LUUKKU 9, Mun puhelimen lempparit


Luukussa 9 pääsemme puhelimeni saloihin, eli käydään mun puhelimen eri sovelluksista mun TOP 5 lempi asiaa, aloitetaan!


Tässä on mun puhelimen sovelluksia, ensiksi käydään läpi Instagarmin lempparikuvat!

1. 

2.

3.

4.

5.
---

Sitten Facebookin lemppari kuvat!

Mun ehdottomasti 1. lemppari kuva!

2.

3.

4.

5.
---

Jatketaan kuvilla vielä, eli tässä on TOP 5 Snapchat lempparikuvaa.

1.

2.

3.

4.

5.
---

Päästään kuvista eteenpäin, seuraavaksi on Spotify eli tässä on listattuna mun  TOP 5 lempparibiisit!


  1. New Rules - Dua Lipa arvosana: 10, koska simply the best
  2. Symphony - Clean Bandit, Zara Larsson arvosana: 9.5, koska kaunis, herkkä biisi
  3. Attention - Charlie Puth arvosana: 9, koska hyvä ja omalla tavallaan nätti biisi
  4. Havana - Camila Cabello, Young Thug arvosana: 9, koska omalla tavallaan kesäinen biisi
  5. Mama - Jonas Blue, William Singe arvosana: 8.5, koska hyvät sanat ja hyvä melodia

---

Seuraavana sovelluksena käydään YouTube eli mun TOP 5 videota.




  1. Darin - Ta mig tillbaka  arvosana: 10, koska se on vaan yksinkertaisesti niin ihana ruotsinkielinen laulu.
  2. Camila Cabello - Havana, Piano Tutorial (By: PlutaX) arvosana: 9.5, koska mahtava pianoversio tästä biisisitä!
  3. Ed Sheeran - Perfect, Piano Tutorial (By:PlutaX) arvosana: 9.5, koska niin kaunis ja herkkä versio.
  4. Dua Lipa - New Rules, Piano Tutorial (By: PlutaX) arvosana: 9, koska hieno versio tästä biisistä.
  5. Billy Sings A Song arvosana: 9, sanoisinko että ihan hiton mahtava. :))))
---

Viimeisenä käydään yhteisesti Netflix ja Elisa Viihde, eli ensin on mun TOP 5 lemppari sarjaa, jotka kaikki on Netflixistä...

  1. Bones arvosna: 10, koska se on realistinen, kokuttava, siinä oppii englanniksi lääketieteellisiä sanoja, sarja ei lopu ihan heti kesken (nf kaudet 1-11, olemassa 12 kautta).
  2. Olipa kerran arvosana: 9.5, koska on kokuttava, hyvä, mahtava juoni ja mahtavasti toteutettu.
  3. Orphan Black arvosana: 9, koska on mielenkiintoinen, koukuttava ja yksinkertaisesti vaan hyvä sarja.
  4. Orange is the New Black arvosana: 8, koska läppä sarja, mutta löytyy myös koskettava puoli.
  5. Kolmetoista syytä arvosana: 8, koska koskettava sarja, niin kaunis ja herkkä. 

...ja tässä vielä mun TOP 5 leffat, mun lempileffa IT ei ole Netflixissä eikä Elisa Viihteessäkään, mutta oli pakko silti listata se! :D Ja muut leffat onkin Netflixistä tai Elisa Viihteestä.

  1. IT (2017 versio) arvosana: 10, koska leffa oli koukuttava, siinä oli hyvä juoni, se oli jännittävä, sopivasti pelottava, mutta samalla täynnä hyviä läppiä.
  2. The Cabin In The Woods arvosana: 9, koska leffassa on hyvä juoni, se on huippu hauska ja pelottaville asioille voi vaan nauraa.
  3. Shhh arvosana: 9, koska leffa on sopivasti pelottava ja siinä on hauskojakin kohtauksia.
  4. Don't Breathe arvosana: 8.5, koska joissain kohti hieman epärealistinen, mutta muuten hyvä ja hyvin toteutettu, sopivasti jännittävä.
  5. A Sunday Horse arvosana: 8, koska leffa on herkkä, ihana, koskettava, leffassa on hyvä tarina ja ehkä paras ja realistisin heppaleffa jonka olen nähnyt.
---
Toivottavasti piditte tästä, hieman erilaisesta postauksesta, mutta huomiseen taas!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen