Luukussa 9 pääsemme puhelimeni saloihin, eli käydään mun puhelimen eri sovelluksista mun TOP 5 lempi asiaa, aloitetaan!
Tässä on mun puhelimen sovelluksia, ensiksi käydään läpi Instagarmin lempparikuvat!
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
---
Sitten Facebookin lemppari kuvat!
|
Mun ehdottomasti 1. lemppari kuva! |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
---
Jatketaan kuvilla vielä, eli tässä on TOP 5 Snapchat lempparikuvaa.
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
---
Päästään kuvista eteenpäin, seuraavaksi on Spotify eli tässä on listattuna mun TOP 5 lempparibiisit!
New Rules - Dua Lipa arvosana: 10, koska simply the best
Symphony - Clean Bandit, Zara Larsson arvosana: 9.5, koska kaunis, herkkä biisi
Attention - Charlie Puth arvosana: 9, koska hyvä ja omalla tavallaan nätti biisi
Havana - Camila Cabello, Young Thug arvosana: 9, koska omalla tavallaan kesäinen biisi
Mama - Jonas Blue, William Singe arvosana: 8.5, koska hyvät sanat ja hyvä melodia
---
Seuraavana sovelluksena käydään YouTube eli mun TOP 5 videota.
Darin - Ta mig tillbaka arvosana: 10, koska se on vaan yksinkertaisesti niin ihana ruotsinkielinen laulu.
Camila Cabello - Havana, Piano Tutorial (By: PlutaX) arvosana: 9.5, koska mahtava pianoversio tästä biisisitä!
Ed Sheeran - Perfect, Piano Tutorial (By:PlutaX) arvosana: 9.5, koska niin kaunis ja herkkä versio.
Dua Lipa - New Rules, Piano Tutorial (By: PlutaX) arvosana: 9, koska hieno versio tästä biisistä.
Billy Sings A Song arvosana: 9, sanoisinko että ihan hiton mahtava. :))))
---
Viimeisenä käydään yhteisesti Netflix ja Elisa Viihde, eli ensin on mun TOP 5 lemppari sarjaa, jotka kaikki on Netflixistä...
Bones arvosna: 10, koska se on realistinen, kokuttava, siinä oppii englanniksi lääketieteellisiä sanoja, sarja ei lopu ihan heti kesken (nf kaudet 1-11, olemassa 12 kautta).
Olipa kerran arvosana: 9.5, koska on kokuttava, hyvä, mahtava juoni ja mahtavasti toteutettu.
Orphan Black arvosana: 9, koska on mielenkiintoinen, koukuttava ja yksinkertaisesti vaan hyvä sarja.
Orange is the New Black arvosana: 8, koska läppä sarja, mutta löytyy myös koskettava puoli.
Kolmetoista syytä arvosana: 8, koska koskettava sarja, niin kaunis ja herkkä.
...ja tässä vielä mun TOP 5 leffat, mun lempileffa IT ei ole Netflixissä eikä Elisa Viihteessäkään, mutta oli pakko silti listata se! :D Ja muut leffat onkin Netflixistä tai Elisa Viihteestä.
IT (2017 versio) arvosana: 10, koska leffa oli koukuttava, siinä oli hyvä juoni, se oli jännittävä, sopivasti pelottava, mutta samalla täynnä hyviä läppiä.
The Cabin In The Woods arvosana: 9, koska leffassa on hyvä juoni, se on huippu hauska ja pelottaville asioille voi vaan nauraa.
Shhh arvosana: 9, koska leffa on sopivasti pelottava ja siinä on hauskojakin kohtauksia.
Don't Breathe arvosana: 8.5, koska joissain kohti hieman epärealistinen, mutta muuten hyvä ja hyvin toteutettu, sopivasti jännittävä.
A Sunday Horse arvosana: 8, koska leffa on herkkä, ihana, koskettava, leffassa on hyvä tarina ja ehkä paras ja realistisin heppaleffa jonka olen nähnyt.
---
Toivottavasti piditte tästä, hieman erilaisesta postauksesta, mutta huomiseen taas!
Kommentit
Lähetä kommentti