#149: LUUKKU 3, Vanhat pukuratsastus asut


Moi! Nyt päästään kolmannen luukun pariin katselemaan vanhoja pukuratsastusasujani, kahdesta asusta en löytänyt kuvaa, mutta kaikista muista on! Oon siis 13 kertaa ollut mukana jonkun laisessa pukuratsastuksessa, eli asuja on ihan hyväkin määrä! Toivottavasti itsekkin inspiroidutte näistä asuista, jos teillä sattuu olemaan pukuratsastuksia tiedossa lähiaikoina. Mutta siirrytäämpä asujen pariin!

Aloitetaan joka jouluisista pikkujoulujen pukuratsastuksista.

v.2011, Oltiin peikkoja. Ponina oli Rontti, silloinen hoitoponini ja kaksi kaveriani.


v.2012, Oltiin Peppi Pitkätossu, Tossavainen ja Pikku-Ukko.


v.2013, Doriksen kanssa oltiin sotilaita.


v.2014, Oltiin Miss-Suomia. Mun ja Doriksen lisäks oli mun kaveri ja Fido.


v.2015, Oltiin Doriksen kanssa Pinky Piet.

 

v.2016, Fido oli mun iso puudeli ja mä olin puudelien kasvattaja.

 

Sitten päästään Halloween kisojen asuihin.

v.2014, Oltiin peikkoja Doriksen kanssa.


v.2015, oltiin ampiaisia.


v.2016, en oo varma mitä oltiin Doriksen kanssa, ehkä sellanen Maija Poppanen Halloween Edition ?


v.2017, ei oltu mitään tiettyä, kunhan vaan halusin taas ratsastaa kolmas vuosi peräkkäin mekolla :D ja laitoin Lordille vaan pinkkiä ja vaaleanpunaista.


Sandran leirillä on ollut kanssa pukuratsastuksia, en löytänyt kaikista kuvia, mutta vuosina 2014 ja 2015 asut oli ihan hatusta vedettyjä, mutta vuoden 2016 asu oli harkittu.

Eli vuonna 2016 olin Puuha Pete ja Doris oli Puuha Poni.




Huomenna näemme taas uuden luukun parissa, siihen asti heippa! :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen