Vaikea päätös

Tää on vaikea päätös, mutta olen nyt silti päätynyt tähän. En kyllä halua käyttää termiä "tauko", sillä en virallisesti jää tauolle, mutta ainakin lopetan valitettavasti joulukalenterin tähän.

Olen huomannut, että tekstin tuotto on ollut haasteellista, koska multa puuttuu se kipinä. Mä haluan saada sen kipinän syttymään uudelleen, mutta mun  täytyy hengähtää hetki, pysähtyä paikalleen ja antaa aikaa. En tiedä kuinka kauan aikaa tarvitsen, mutta odotan inspiraation saapumista, kipinän uudelleen syttymistä. Sen voin taata, että jos kipinän etsimisessä kestää useampi viikko ja jopa yli kuukausikin niin aion tämän epävirallisen taukoni aikana kirjoittaa satunnaisia postauksia, esim. jouluna ja uutena vuotena. Nyt mä vaan jään odottamaan ja antamaan aikaa, että kirjoituksen kipinäni voimistuisi taas ja palaisi voimakkaammin kuin koskaan aiemmin.

Kiitos teille, jotka olette lukeneet tekstejäni ❣


Kommentit

  1. Se on kyllä totta, ettei kannata väkisin kirjoitella, saman sain todeta, ennenkö tajusin jäädä puoliksi vahingossa tauolle.. Toivottavasti löydät uutta intoa kirjoittamiseen! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen