Luukku 2: Ratsastusta ponilla ja puudelilla


Nyt aukeaa toinen luukku ja sieltä paljastuu kaksi eri juttua. Ensimmäisenä kerron eilisestä ratsastelusta ja sen jälkeen tän päiväsistä pikkujouluista. Aloitetaan! :)


Pohkeenväistöä ja sulkutaivutusta ilman satulaa 

Eilen menin Doriksella taas vaihteeksi ilman satulaa ja Doris oli aika samanlainen kuin viimeeksikin.


Tehtiin muun muassa sulkutaivutuksia, pohkeenväistöjä, etu- ja takaosakäännöksiä. Jatkettiin niitä urapohkeenväistöjä ja ensin tehtiin niitä ympyrällä, joka ei oikeastaan onnistunut, mutta uralla onnistu paremmin! Oli kyllä hyvä tunti ja heppakin oli lopussa super rento ja hyvä! Doris anto ratsastaa myös enemmän kuin viimeviikolla. Hieno hepo.❣

Kuvat viime vuonna talvelta otettuja, mutta mulla oli kyllä torstaina nuo
samat kengät, housut, sukat, mutta ei ollu hupparia. Doriksella on vieläkin tuo sama
pinkki otsapanta. :)

"Mä olen puudelien kasvattaja ja tässä on mun paras valioyksilö Fido"

Ja tänään perjantaina meillä oli tallilla junnujen pikkujoulut ja ensin tietysti oli jokavuotinen pukuratsastus, sen jälkeen syötiin kaikkea (nyyttäri meininki) ja siinä sitten sai käydä tallissa kiertelemässä kun meillä oli kartta ja piti löytää rasti, jossa sitten oli tehtävä. Se oli kivaa, varsinkin kun siinä olla kavereiden kanssa!


Pukuratsastuksessa menin Fidolla, isolla kimolla ruunalla ja kuten otsikko kerookin niin mä olin puudelin kasvattaja ja Fido oli mun iso puudeli.


Fido ei oikee aluks tykänny noista korvasysteemeistä, mutta maneesissa huomas ku hetki oltiin menty, että eihän ne niin pahat ollukkaa! :D


Kiitos kaikille pikkujouluissa mukana olleille, oli tosi kivaa! ❤

Huomenna taas uuden luukun parissa! :)




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen