Luukku 8: Top 10 lempikuvani


Luukussa 8 esittelen teille hieman mun lempikuviani, näitähän on paljon, mutta tässä on top 10 lempikuvani. 

Kuvat ei ole järjestyksessä ja niiden alle jerron, että miksi tykkään juuri siitä kuvasta ja vähän sitä, että milloin on otettu/jotain muuta olennaista kuvasta, joten aloitetaanmpa! 

Tää kuva onnotettu viime kesänä jonkun estetunni loppu verkoista ja heti kun näin tän kuvan niin olin ihan myyty, tässä on kauniit värit ja Doris menee hyvin. 

Ja tää kuva on otettu joskus 2013 tai 2014 talvella. Mä tykkään tästä kuvasta, koska taustamaisema on ihanan talvinen ja ton hepan nimi oli Hilma, hän laukkaa nykyään vihreillä niityillä.

Viimekesänä otettu aivan ihana kuva musta ja Doriksesta. Tykkään tässä värityksestä ja taustasta sekä tää kuva on otettu kivalla hetkellä.

Tää kuva on niin ihana vaan. Tää kuvaon herkkä ja kaunis, tykkään paljon!

Tässä kuvassa on tosi kivat värit ja tää on kiva estekuva, ainut huono puoli tässä on toi mun kantapää joka menee ylös :/ Mutta siitä huolimatta yks mun lemppariestekuvista! :D

Kesällä 2015 otettu halikuva, tykkään tän kuvan kirkkaista väreistä sekä tunnelmasta.

Tää on otettu tänä vuonna ja mun mielestä tää kuva on otettu kivasta kulmasta ja tää on muutenkin mun mielestä hyvä kuva Virneksestä.

Tää kuva on vaan niin jotenkin hellyyttävä. Virnes luulee et mulla on jotain namia, vaikkei ookkaan, ihana Virnes!

Doriksesta otettiin monta studio kuvaa, mutta tää on ehkä niistä mun lemppari, vaika tykkäänkin niistä kaikista. Tää on sellanen herkkä ja kaunis kuva.

Vaikka onkin huonolaatuinen, mutta silti niin kiva halihetki kuva! ❤
Huomenna on siis valkku ja tänään meninkin Rapsulla ilman satulaa leikkitunnilla, josta sitten huomisessa luukussa kerron tarkemmin, joten malttakaa oottaa huomiseen asti! Öitä kaikille! ❤


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen