Luukku 7: Joulukortteja hevosille


Luukusta 7 tulee postaus, joka kertoo hieman siitä, että pelkille ihmisille ei tarvite tehdä joulukortteja.

Joulukortit on mun mielestä ihania ja kauniita, sekä niitä on mukava saada. Ite en kauheasti joulukortteja kummiskaan askartele, kavereille lähinnä - sekä hevosille. Tää on ollu monena jouluna jo perinne, vien aina mun hoitohepan karsinana oveen joulukortin joulun ajaksi.

 

Tää kortti taitaa olla mun ihan eka joulukortti, tai sitten oon  tehny Rontillekkin joulukortin, jota en muista/ei ole kuvaa. Mutta siis tää on mun tekemä, ensimmäinen joulukortti Virnekselle. En muista yhtään, että milloin tää on tehty/mille joululle, mutta arvelisin, että joskus 2010-2012.


Harmittaa kun en löytäny tähän väliin enempää kortteja, mutta siis tää kortti on tehty Joululle 2014 Dorikselle, tein Virneksellekkin aika samantyyppisen, mutta sinisellä teemalla, sen mä muistan. Harmi vaan että en löytäny, mutta jos löydän niin tulee tietysti tähän sitten täydennystä!


Viime Joulun, eli Joulun 2015 joulukortti myöskin Dorikselle ja Virnekselle jälleen tein samantyyppisen, mutta arvatkaapa kuka on hukannut senkin, joka ärsyttää ihan sairaasti!

Mutta toivottavasti piditte tästä luukusta ja huomenna jo kahdeksannen luukun parissa! :)


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen