Luukku 5: Harva tietää... oudot faktat minusta

Viidesluukku ja outoja faktoja musta, ja näitä faktoja ei moni tiiä,  ei ees välttämättä mun parhaatkaan kaverit, eli tuutte varmasti yllättymään! Aloitetaan! :)

  1. Oon ajanu mopolla ojaan.
  2. Mulla on aika pieni kipukynnys.
  3. Mä oon telonu itteni useesti, esim. oon joka kesä saanu aina yhen uuden arven ku kaadun ja polvet aukee tms. Pahimmat telomiset on ollu ku mursin ranteeni (postaus tulossa!) ja kun sai tikit leukaan.
  4. Mulla ei oo enään vaareja, on vaan kaksi mummia.
  5. Mun toinen nimi tulee mun edesmenneen isomummon toisesta nimestä, eli siis mun koko nimi on Vilma Astrid Flinck.
  6. Rakastan ruokaa vaikka en juurikaan syö päivän aikana.
  7. Mun huoneessa on asunu sauvasirkkoja, Blondi ja Riiviö, kesyhiiriä, Alma ja Vieno (meijän isommat puput) ja nyt asuu Limppu.
  8. Joskus tykkäsin paljonkin Mäkkäri/Hese ruuasta, mutta nyt en syö niissä kummassakaan paikassa enää lihaa ollenkaan, koska aattelen vaan että mistä se liha on peräisin ja mitä kaikkea siinäkin oikeasti on? Että onko siinä mukamas pelkkää lihaa vai suoniakin mukana?
  9. Oon käyny vaan yhden kerran elämäni aikana ulkomailla, Ruotsissa.
  10. Oon käyny vain kerran myös elämäni aikana Starbucksissa(?) ja silloin en juonu mitään, söin vaan juustokakkua.
  11. En oo ikinä ollu lentokoneessa enkä tiiä, että uskalataisinko edes mennä lentokoneella mihinkään koska oon kattonu kaiken maailman lentotapaturmaohjelmia.
  12. Otetaan nyt tähän väliin ne isojalat ja uskon että niitä on olemassa.
  13. Musta tulee aina vainoharhainen, jos katon pimeällä vaikka edes esim, jonkun tubettajan pelottavan storytime videon, tai kun oon kattonu vaikka päivällä jonkun kauhuleffan niin parin päivän päästä alan miettii kaikenlaista.
  14.  Pelkään pimeää.
  15.  Ja vika fakta: Jos joku ei tienny niinmulla on olemassa juu perhe jota en täällä oo vaa maininnu niinkään mutta mun perheeseen kuulu äiti, iskä, pikkuveli ja pikkusisko + liuta elukoita. 
Mutta toivottavasti tämä avarsi mun kuvaa teijän silmissä ja huomenna taas jatkuu kirjoittelu, öitä! :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

#191: Koulukiusaaminen

#163: Käyntityöskentelystä hauskaa!

#228: Ratsastuskoulu vs.vuokrahevonen